Lista

Senaste:

Personen du pratade med telefonen?
Pappa
Personen du fick ett SMS av? Älskling
Låten du lyssnade på? Lady GaGa - Bad romance
Som du åt? Godis
Som du drack ? Julmust
Filmen du såg? New Moon


Årets:

Snällaste? Älskling?
Snyggaste? Älskling
Bästa förhållande? .Nuvarande ;)
Bästa vän? Dunno
Roligaste kväll? I fredags
Älskling? Min sambo

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? långa med trogen person
Puss eller hångel? båda!
Strul eller förhållande? Förhållade
Fest eller hemmakväll med familj? Helst hemmakväll men fest funkar
Vänner eller flickvän/pojkvän? Pojkvän
Dator eller TV? båda :o


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? A :)
2.Snusat? Nope
3.Rökt? Yes
4.Hållit någon i handen? Ja
5.Hånglat? Ja
6.Haft sex? Ja


Just nu:

Vem saknar du? En person
Vem är du kär i? Älskling
Vem tänker du på? Älskling
Hur känner du dig? Trött
Vad vill du helst göra? Ta det lugnt
Vart vill du vara? Hära ;D


Kryssa i...

Kär? ja(x) lite ()  nej()
Singel? ja()   nej(x)


Avsluta meningarna...

Sensate kyssen...
Var med älskling
Fösta gången jag var full... var i höstas
Jag vill... Kyssa älskling
För två dagar sen... Var jag på middag hos tim
I natt ska jag... Sova (Y)
I morgon... är det skola :)