Frågor & Svar


Är du bortskämd av din pojkvän/sambo?? isåfall vad brukar han skäma bort dej med? :)

svar: Haha litegranna kanske ;) Allt möjligt :) Ömhet, kärlek och ibland saker :)

Har du bott i tyresö? och Är du kompis med bög-tim?
Ja, jag har bott i Tyresö. Och jag är kompis med en Tim, men om han är bög, vet jag inte.

Hur många har du haft sex med?
Oj, jag anser den frågan vara väldigt privat, men eftersom jag lovat att svara. Så 10st.

Okej, noll fantasi idag kände jag just.. Men om du fick en miljon vad skulle du göra då? & en till fråga: Om du fick önska dig en grej, vad som helst, vad skulle det då vara? Kramelikram!!
svar: Skämma bort mig själv och min sambo sjukt äckligt mycket, kanske köpa en billigare lägenhet ;) och nya möbler! Jag skulle nog önska mig fler önskningar, men det är fusk ;) Jag skulle nog önska mig själv, och alla jag känner all lycka i världen

vad tänder du på hos en kille? :D tycker det är en kul fråga (a)
svar: Ögonen och personligheten, haha.


Till hur många har du sagt att du älskar dom? (killar)
svar: Jag hade en period där jag sade det alldeles för snabbt till folk, men inte riktigt menat det egentligen. Så om jag ska vara ärlig, så är det bara 1 person jag menat det till i 100 procent.

ehm, jag har aldrig sett din blogg förut men den var riktigt fin =) .. där det står om dig så står det ju att du är 92a och har en sambo.
Min fråga: Varför valde du att skaffa sambo så tidigt ??

svar: En sambo är ju egentligen inte något man bara skaffar, men jag kände att han var rätt och min soulmate, och jag hoppas han känner detsamma. Det bara klickade egentligen, och vi bestämde oss för att bo ihop.

huum.. ja, varför bor du inte hemma, som sagt ?^^
svar: Jag bor inte hemma för att jag bor med min sambo som jag älskar ;)