2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig? ;o

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrer i år?
Nopes..

4.Vilka länder besökte du?
Har bara varit i sverige

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Näejdå, har allt

6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5 Juni

7. Vad var din största framgång 2009?
Flyttade hemifrån? ;)

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja xD

9. Bästa köpet?
Alla saker till lägenheten

10. Vad spenderade du mest pengar på?
lägenheten


12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Älskling's och mitt beslut :D

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det vackraste jag vet

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvåret var jag ledsen, och det sista superglad!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte..

18. Blev du kär i år?
Yes!

19. Favoritprogram på TV?
Scrubs (Y)

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var med min pojkvän :)

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Yes ;)

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min egen ;)

23. Vad fick dig att må bra?
Familj och pojkvän