Stupid me

Även fast jag är sjuk så bestämde jag mig att ställe mig och diska, trots att älskling sa ifrån och tyckte jag skulle vila. Men jag kände att det fanns så mycket att göra. Så jag ställde mig o diska o det gick bra till en början. Men jag slutade nyss pga att jag *censur*. Fyfan, och det var endast galla, bajs på det. Så ska ta det lugnt ett tag till nu, men sedan ska jag fortsätta, känner mig nästan tvungen till det. Skulle bli så stolt över mig själv eftersom jag nästan aldrig diskar här hemma eller ja, jag tror jag aldrig har gjort det faktiskt. Illa illa. Så diskar jag klart all disk (som lyckats samla sig till ett stooort berg) så blir jag suprestolt, och kan på det viset bara lägga mig ner och ta det lugnt.
Myspys, mår iallafall bättre nu. Hihi!
Nu ska jag se lite på TV och sedan ska jag diska och tömma kattlådan ;)
Pussar